Het Tangonews-aanbod groeit aan met de RTBF-sites.

Een toename van de netto dekking met 9 %, een beter taalevenwicht en een verjongd publiek, dat is wat Tangonews je voortaan aanbiedt. 

Met de toevoeging van de sites van RTBF, Pure, Classic21, Vivacité, La Premi1ère en Musiq3 groeit Tangonews uit tot het sterkste nationale webaanbod dat de markt te bieden heeft.

1.648.000 surfers per dag, waarvan 37 % uit de sociale groepen 1 en 2, ofwel anderhalve maal meer dan het nationaal gemiddelde.

7 aanbiedingen, met een eCPM die varieert van 5,85 € tot 10,25 €, om op de veelvuldige behoeften van adverteerders in te spelen.

De nieuwssites van Mediahuis, IPM en RTBF bieden je een aanzienlijke impact in amper 3 dagen, met 2,9 miljoen impressies en een eCPM van 10,25 € voor een halfpage. Bovendien kan je kiezen voor een XL Leaderboard in ROS 7 dagen met 8,3 miljoen impressies en een eCPM van 5,85 €. Een digitaal aanbod dat niet te missen is.

Tangonews is een aanbod dat door Mediahuis Connect en IPM op de markt gebracht wordt en de sites standaard.be, nieuwsblad.be, gva.be, hbvl.be, lavenir.net, dh.be, lalibre.be en rtbf.be omvat.