Nieuwe merken beschikbaar in Programmatic

Nieuwe merken beschikbaar in Programmatic

Eind mei werd ons aanbod in Programmatic weer wat groter. Nieuwe, sterke merken die je in staat stellen je doelgroep makkelijker en gerichter te bereiken. Reizen, verbouwen of lekker koken? Topics waar je met onze nieuwe merken snel toegang tot verkrijgt. Wij zetten ze even allemaal op een rijtje

Made In
Made In is Vlaanderen’s grootste b2b nieuws- en netwerkplatform gericht op regionale ondernemers en kmo’s. Op zoek naar relevant economisch nieuws of interessante businessopportuniteiten? Dan ben je bij Made in aan het juiste adres.

Doelpubliek:
Decision makers en ondernemers met aankoopbudgetbevoegdheid uit sociale klasse 1 of 2. Voornamelijk mannen tussen 35-65 jaar.



Reistips
Reistips is een website voor en door Vlaamse reisbloggers, boordevol inspirerende reisverhalen. Onder stimulans van leuke goodies beschrijven zij hun strafste avonturen uit binnen- en buitenland. Onze community manager houdt een vinger aan de pols en voorziet in verse content.

Doelpubliek:
Een hoofdzakelijk Belgische community van actieve reizigers en geïnteresseerden.



Zimmo
Zimmo is een van de grootste Belgische immoplatformen op de markt. De website beheert gemiddeld zo’n 140.000 zoekertjes en bereikt meer dan 4 miljoen bezoekers per maand. Dankzij de blog, een tweewekelijkse nieuwsbrief en een sterke social media strategie blijven ze inzetten op groei.

Doelpubliek:
Voornamelijk mannen uit sociale klasse 1 tot 4 en tussen de 18 en 44 jaar oud.
 



Wayne Parker Kent
Wayne Parker Kent lanceerde begin dit jaar in samenwerking met Mediahuis 4 online magazines op de Vlaamse markt en garandeert een straffe cocktail van inspirationele content, storytelling & brand building. 

1. NSMBL
NSMBL (spreek uit als Ensemble) is het venster waardoor jonge vrouwen naar populaire cultuur en zichzelf kijken. De stem van NSMBL is het groepsgesprek op WhatsApp met vriendinnen. Waarin relaties, lifestyle en entertainment de boventoon voeren. Gevat, trendy en soms wat onhandig. Maar altijd met humor. 

Doelpubliek:
Hoogopgeleide jonge vrouwen tussen 18 en 30 jaar oud op zoek naar trends en inspiratie.
 



2. Famme
Famme is de virtuele vriendin van moderne vrouwen en moeders met een druk bestaan, die even willen ontspannen met de leukste, mooiste en meest ontroerende verhalen.

Doelpubliek:
Famme is er voor de drukbezette moeder, partner, vriendin en collega. 
Vrouwen tussen 25 en 44 jaar oud die met humor en relativering naar zichzelf durven kijken. Die het moederschap bloedserieus nemen maar ook fouten durven maken. En daar hard om kunnen lachen. 
 



WPK Manners
Manners begeleidt zijn bezoekers op weg naar true gentlemanship. Ambitieus op z’n tijd maar altijd toegankelijk: Manners geeft inzicht, tips en duwtjes in de rug naar een haalbaar ideaal. Wars van het platte en met oog voor schoonheid en design. Dat maakt van Manners hét trendkompas voor de moderne gentleman.

Doelpubliek
Mannen die geven om stijl in de breedste zin van het woord. Op kantoor, in de cocktailbar of in de fitness. Mannen tussen 25 en 34 jaar oud die positief en zelfverzekerd in het leven staan. Die veel aandacht besteden aan hun uiterlijk. Die zowel hun carrière als hun sociale leven serieus nemen.



WPK Culy
Culy serveert culinaire inspiratie met artikelen die het water in de mond doen lopen. Voorziet je dagelijks van bijzondere recepten en verfijnde foodfotografie. Biedt handige tutorials en slimme tips voor in de keuken.

Doelgroep
Culy neemt zowel koks als foodies mee op ontdekkingsreis. Van de eigen keuken tot exclusieve restaurants. Van het hipste restaurant in NYC tot de bakker met de beste mattentaarten van België. De content van Culy richt zich vooral op jonge foodies tussen 25 en 44 jaar oud.