September modemaand

September is traditiegetrouw een belangrijke maand in de modewereld. Fashionista's zijn dan immers volop op zoek naar inspiratie voor hun nieuwe look en slorpen alle info op die ze kunnen vinden. Niet te verwonderen dat onze weekendmagazines op dat moment in het teken van mode staan.

Omdat we weten dat fashionistas echter online ook zeer actief zijn, ontwikkelden we het FASHION TARGETING DATA PACK voor onze nieuwssites nieuwsblad.be, standaard.be, gva.be en hbvl.be

Het fashion targeting data pack geeft je de mogelijkheid gedrag, context, content en sociodemografische data van van de surfer te combineren om zo de optimale targeting voor jouw campagne te garanderen.
Je bereikt met dit pakket fashionista's, woonachtig in een provincie naar jouw keuze. Extra targeting op geslacht is aanvullend mogelijk.

Een zeer interessante formule dus om zeer doelgericht die modebewuste dames en/of heren uit jouw provincie online te bereiken.

Geïnteresseerd?
Bekijk dan hier onze interessante regionale online en print modetarieven of contacteer je account manager.
Mailen kan ook naar: advlimburg@mediahuis.be of advregionaal@mediahuis.be