Trui Lanckriet versterkt het managementteam

Vanaf 9 januari neemt Trui Lanckriet de rol op van Market Intelligence & CRM Manager binnen Mediahuis Connect.

Trui treedt hiermee toe tot het Mediahuis Connect managementteam onder leiding van Bart Decoster, Corporate Director.

Trui Lanckriet blikt terug op meer dan 15 jaar media-ervaring. Zij startte haar carrière als researcher bij Sanoma waar zij achtereenvolgens doorgroeide tot Research Manager, Market Intelligence Manager en Advertising Marketing & Communication Manager. In 2013 maakte Trui de overstap naar Kantar TNS waar zij als Client Service Manager niet alleen haar commerciële competenties verder wist te ontwikkelen maar zich ook verdiepte in managen van zowel passieve als behavioral data. Het afgelopen jaar was Trui als Global Transformation Director mee verantwoordelijk voor het doorvoeren en in goede banen leiden van het transformatieproces binnen Kantar Insights wereldwijd.

Bart Decoster, Corporate Director Mediahuis Connect: “Met Trui Lanckriet heeft Mediahuis Connect niet enkel een extra vrouw binnen het managementteam, maar ook iemand die de skills en ervaring heeft om de verdere expansie van het bedrijf mee uit te tekenen. Samen met Trui zal Mediahuis Connect blijven investeren in innovatieve en marktbepalende studies aangezien deze mee de groei die wij als regie realiseren, onderbouwen. De brede visie die Trui heeft op het vlak van data, digitaal, crm en andere toekomstgerichte zaken, vormt een extra troef voor alle Mediahuis Connect teams. We zijn dan ook ontzettend blij met haar komst.

De mediamicrobe heeft me nooit écht losgelaten. Bovendien vind ik dat Mediahuis de juiste keuzes maakt, zowel wat betreft het verder ontwikkelen van haar media-activiteiten als de digitale weg die men is ingeslaan. Ik zet dan ook heel graag de stap om in deze dynamische flow mee te gaan”, aldus Trui Lanckriet.