Brand Media Monitor

Om jou als adverteerder nog beter te kunnen adviseren bij jouw mediaplannen, kocht Mediahuis Connect ook in 2016 de waardevolle Brand Media Monitor studie van het onderzoeksbureau TNS aan. Deze studie is representatief voor de Belgische bevolking en leert ons zaken die niet beschikbaar zijn in de bestaande CIM studies. 

BMM levert een gedetailleerd inzicht in de relatie tussen merken, consumenten en media. De studie bevat informatie over meer dan 1.000 merken uit een brede waaier van sectoren.

Als reclameregie wil Mediahuis Connect de communicatiebehoeften van adverteerders zo goed mogelijk doorgronden.  Dankzij deze uitgebreide database kunnen we voor jouw merk de meest geschikte (crossmediale) communicatiecontext uitwerken.

Meedenken over merken, dat is de insteek bij elk onderzoeksproject dat we samen met onze research partners initiëren samen met onze research partners. Aan de hand van deze onderzoeksresultaten kunnen we jou ongetwijfeld een boeiend verhaal brengen.

Benieuwd? Wij brengen graag een verhaal op maat voor jouw sector en merk(en).