Dailymetrie

In een wereld die er elke dag helemaal anders uitziet, wil je voortdurend monitoren welke trends ontstaan en vergaan. Om te anticiperen als het kan en méteen te reageren als het moet. 

Daarom stellen we jou Dailymetrie voor. Dé tool om je multimediaal bereik van nieuwsmerken in België op te volgen: elke dag in heldere en veelzeggende cijfers. Voortaan bieden we je nog meer inzichten over het bruto en netto bereik van onze nieuwsmerken via al hun platformen. Zo maak je nog slimmere keuzes om al jouw merken optimaal te positioneren via de platformen waarop je de specifieke doelgroepen bereikt.

Een Dailymetrie rapport bestaat uit 5 grote onderdelen:

1. Totale campagne bereik
2. Accumulatie in bereik
3. Performantie per nieuwsmerk
4. Performantie per medium
5. Profiel van de doelgroep die via de campagne bereikt werd

Vertrekkende van het mediaplan wordt het resultaat berekend van de volledige campagne over de verschillende dagen, voor alle nieuwsmerken en devices.

Wil je graag een Dailymetrie meting aan jouw campagne toevoegen? Bespreek dit voor de start met een van onze media specialisten.