Adverteren in CittA

Een fris weekendmagazine voor wie weg is van de stad. CittA belicht het A-typische Antwerpen met straffe reportages, exclusieve interviews en eigenkijkse artikelen. 48 pagina’s heerlijke Antwerpse stadslectuur, prachtig geïllustreerd met niet-alledaagse beelden. Terwijl CittA zich richt op al wat Antwerpen als metropool en wereldstad te bieden heeft, legt CittA Kempen de dynamiek van de eigen Kempense regio bloot.

Waarom adverteren in CittA?

Lezersprofiel

  • 42,4% mannen — 57,6% vrouwen
  • 57,2% tussen 25 en 64 jaar oud
  • 28,6% uit sociale groepen 1-2
  • 76,8% MRP’s

Bereik

  • 128.000 exemplaren
  • 206.720 lezers per week

* Bron: CIM 2015 September Press (paper + digital daily)

Wij verkopen schoenen voor dames, heren en kinderen. Wij kunnen de dames, nog steeds de decision makers, het best bereiken via de weekendbijlagen zoals CittA. Dat heeft vooral te maken met de sfeer van vrije tijd. Het gaat over mode, uit eten gaan, interviews met interessante mensen, ... Daar heb je in de week geen tijd voor. We adverteren ook in het weekend omdat dan de verkoop in onze winkel het drukst is

Meer nog dan andere weekendbijlagen laat CittA toe om heel gericht de Antwerpenaren aan te spreken. Het leuke aan CittA is dat bovenop de kwaliteit er een maximale spreiding is in de provincie. Er is geen waste!