Adverteren in rubrieken van Het Nieuwsblad

Het Nieuwsblad bevat verschillende rubrieken die advertenties kunnen opnemen.

De rubriekadvertenties sluiten telkens mooi aan bij de redactionele thema’s. Hiermee bereik je én een doelgericht publiek, én lezers die jouw boodschap toevallig ontdekken. Onze overzichtelijke paginaopmaak doen jouw advertentie bij onze lezers goed opvallen.  

Rubriek Auto

In deze rubriek plaatsen we alle advertenties die te maken hebben met auto’s en mobiliteit. Heb je een tweedehands- of nieuwe wagen te koop, of wil je gewoon jouw zaak bekend maken. Deze advertenties verzamelen we allemaal hier.

 

Rubriek Art & Veilingen

In deze rubriek kan je jouw aanbod inzake kunst, antiek en veilingen in de kijker zetten. Krantenlezers behoren vaak tot de hoogste sociale groepen, we bereiken een kapitaal krachtig publiek dat over de middelen beschikt om te investeren in kunst of antiek. Wist je trouwens dat 50% van onze lezers regelmatig een tentoonstelling of museum bezoekt?

 

Rubriek Business

In deze rubriek bundelen we aankondigingen voor vrije beroepen, maar ook specifieke en wettelijke boodschappen inzake:

  • Bijeenroeping vennootschappen
  • Gerechtelijke aankondigingen
  • Faillissementen
  • Officiële aankondigingen
  • Dienstverlenging
  • Franchising
  • Handelsvoorstellen
  • Kapitalen

 

Rubriek Housing

Bouwen en verbouwen, én wonen en interieurs zijn meer dan ooit hot topics geworden. Of het nu gaat over ecologisch wonen of over de nieuwste snufjes in huis. Maar misschien zoek je praktische informatie over een van de bouwbeurzen in ons land (Batibouw, BIS)?
Wij bieden enkele relevante en efficiënte dossiers met een redactionele focus op thema’s zoals renovatie en (ver)bouwen. De verschillende dossiers zijn altijd op maat van de doelgroep: informatief, uitgebreid, gevisualiseerd én met mogelijkheden tot een directe call to action.
Noem het een niet te missen kans voor jouw merk om in contact te komen met een uiterst interessant publiek. Vergeleken met de doorsnee-Belg, zijn onze lezers vaker bezig met de isolatie van hun woning, de aanschaf van een verwarmingsinstallatie en de installatie van zonnepanelen.*
Bereik je liever een jongere doelgroep? Dat kan via onze verschillende onlinekanalen met een dossier of videocampagne!

Een greep uit ons aanbod:
Bouwen en Renoveren: een dossier met vier verschijningsmomenten, samengesteld door sterke redactionele partners, telkens met exclusiviteit in hun sector. We garanderen een rechtstreekse call to action via onze brochurefinder én sterke onlinesupport.
Batibouw: drie sterke dossiers in onze kranten leveren een sterke steun voor wie bezig is met bouwen en renoveren!
Duurzaam wonen: op zoek naar ecologische alternatieven in je bouwproject? Het dossier Duurzaam Wonen verschijnt tweemaal per jaar.
Dossier Nieuwbouw: op zoek naar een kijkwoning voor wat inspiratie? Of nood aan een sterke partner voor je sleutel-op-de-deur bouwproject? Ons dossier Nieuwbouw geeft je tweemaal per jaar leuke en relevante content.
Dossier BIS: de bouwbeurs van het najaar in Gent.

*CIM Cross Media (2015)

 

Rubriek Immo

In deze rubriek kan je jouw aanbod inzake immo in de kijker zetten. Niet alleen vastgoed te koop of te huur, nieuwbouw maar ook gronden te koop, bouwen en verbouwen, isolatie en verwarming, tuin en veranda, interieur, onderhouden en herstellingen en opruimers.

 

Rubriek Notariaat

In deze rubriek worden Openbare- en Uit de Hand verkopen verzameld. Je  wekelijkse afspraak met de notaris uit je regio, inclusief concrete tips en advies.

 

Rubriek Travel

In deze rubriek verschijnt het volledige aanbod aan reizen.
Dit kan zeer uiteenlopend zijn, van een vakantieverblijf dat je te huur aanbiedt, tot een all-inclusive reis.

 

Rubriek Varia

In deze rubriek kan je uiteenlopende advertenties plaatsen inzake relaties, onderwijs, dieren, kleding, muziek,…